sorin sorin Author
Title: Download music Games
Author: sorin
Rating 5 of 5 Des:
Download music Games Emilia Ghinescu-Hai sofere, ia de bea Irina Loghin - O bătrână într-o gară Corina - Deschide ...

Download music Games


Emilia Ghinescu-Hai sofere, ia de bea

Posted: 20 Dec 2011 10:32 AM PST

Emilia Ghinescu-Hai sofere, ia de bea
SITE: www.hmanele.blogspot.com

Irina Loghin - O bătrână într-o gară

Posted: 20 Dec 2011 10:15 AM PST

Irina Loghin - O bătrână într-o gara
SITE: www.hmanele.blogspot.com

O batrana intr-o gara
A-ntalnit o fetisoara
-Maicuta te-as intreba
Unde e Targovistea?
Fetito, fetita mea
Ca nu stiu sunt straioara
Sunt venita de la tara
Fetito, fetita mea!


C-am primit si eu scrisoare
De la baiatu-al mai mare
A plecat de langa mine
S-a-nsurat si-i este bine
Fetito, fetita mea
Si-ala mic m-asteapta-n gara
Ca ma stie bolnavioara
Fetito, fetita mea

Nu stiu ce o fi patit
De baiatul n-a venit
Poate drumu-am ratacit
Poate drumu-am ratacit
Fetito, fetita mea
Ca nu vad pe nimenea
Vai de inimioara mea
Fetito, fetita mea

Si fata s-a aplecat
Si mana i-a sarutat
- Nu mai plange maica mea
Ca eu iti sunt nora ta
Fetito, fetita mea
Te-asteptam sa vii cu noi
Mama pentru amandoi
Maicuta, maicuta mea

Corina - Deschide usa, crestine

Posted: 20 Dec 2011 09:29 AM PST

Corina - Deschide usa, crestine "special de craciun"
Site: www.hmanele.blogspot.com



Deschide usa crestine
Ca venim din nou la tine
Drumu-i lung si-am obosit
De departe am venit.

Si la Viflaeem am fost
Unde s-a nascut Hristos,
Si-am vazut pe a sa mama
Pe care Maria-o cheama.

Cum umbla din casa-n casa
Ca pe fiul ei sa nasca
Umbla-n sus si umbla-n jos
Ca sa nasca pe Hristos!!

umbla-n jos si umbla-n sus
Ca sa nasca pe Iisus,
Mai tarziu casi apoi
Un staul frumos de oi

Si acolo pe fan jos
S-a nascut Domnul Hristos
Cete de ingeri coboara
Staulul de-l inconjoara

Ingerii cu flori in mana
Impletesc mandra cununa
Pe cununa-i scris frumos
Astazi s-a nascut Hristos

Care cu puterea sa
Mantui-va el lumea
Si-de acum pana-n vecie
Mila Domnului sa fie
Tuturor cu bucurïe!!

Serafim feat J. Yolo - Damasc piesa noua

Posted: 20 Dec 2011 09:21 AM PST

Serafim feat J. Yolo - Damasc piesa noua
Site: www.Hmanele.blogspot.com

ZAKU DON GENOVE - STIE FATA MESERIE

Posted: 20 Dec 2011 09:01 AM PST

ZAKU DON GENOVE - STIE FATA MESERIE
 Siteu: www.hmanele.blogspot.com

Babi Minune - Misto faci Misto gasesti

Posted: 20 Dec 2011 08:54 AM PST

Babi Minune - Misto faci Misto gasesti  piesa noua
Autor: www.hmanele.blogspot.com



Babi Minune - Misto faci Misto gasesti versuri
Misto faci misto primesti
la misto sa nu iubesti
ca de iubesti la misto
patesti cum am patit eu




am facut pariu ca am sa te cuceresc
si acum nu mai stiu cum sa iti vorbesc


misto faci misto primesti
la misto sa nu iubesti
ca de iubesti la misto
patesti cum am patit eu


prietenii mei spun ca au am trisat
tu stiai ce vrei si ai castigat


misto faci misto primesti
la misto sa nu iubesti
ca de iubesti la misto
patesti cum am patit eu

NICOLAE GUTA ASA SUNT EU

Posted: 20 Dec 2011 08:38 AM PST

NICOLAE GUTA ASA SUNT EU
 Autor: www.hmanele.blogspot.com



Asa sunt eu
Cine ma place ma place
Bun sau rau
Da altu mana nu mai face
Asa e felul meu
Vagabond si rebel
Mama imi spune
Copile ai ceva la cerebel



Cu cine oi semana
Oare cu cine
Tata a fost cuminte
Nu vagabond ca mine
Nu am nici un stres
Zi si noapte ies
Nu ma satur sa ma distrez


Asa sunt eu
Cine ma place ma place
Bun sau rau
Da altu mana nu mai face
Asa e felul meu
Vagabond si rebel
Mama imi spune
Copile ai ceva la cerebel


Ce este pe primul loc in viata mea
Banii si femeile si distractia
De ar fi dupa mintea mea
As sta nopti si zile
Si numai de femei si bauturi m-as tine


Asa sunt eu
Cine ma place ma place
Bun sau rau
Da altu mana nu mai face
Asa e felul meu
Vagabond si rebel
Mama imi spune
Copile aï ceva la cerebel

LIVIU GUTA NU PLEC Premiera

Posted: 20 Dec 2011 08:30 AM PST

LIVIU GUTA- NU PLEC  piesa noua
 Autor: www.hmanele.blogspot.com

Nu plec de tine imi place
nu plec orice mi-ai face
altcineva n-are loc in viata mea
nu pec in alta parte
nu pot sa stau departe
caci te iubesc
nu pot sa te parasesc


crezi ca plec si iti este teama
ca nu te mai bag in seama
da sa plec si daca ai vrea
eu tot n-as pleca


nu plec de tine imi place
nu plec orice mi-ai face
altcineva n-are loc in viata mea
nu pec in alta parte
nu pot sa stau departe
caci te iubesc
nu pot sa te parasesc


unde poate fi mai bine
decat aici langa tine
nu pot nici sa ma gandesc
sa te parasesc, sa te parasesc


nu plec de tine imi place
nu plec orice mi-ai face
altcineva n-are loc in viata mea
nu pec in alta parte
nu pot sa stau departe
caci te iubesc
nu pot sa te parasesc

Florinel & Florin Purice - Am cel mai bun motiv

Posted: 20 Dec 2011 08:26 AM PST

Florinel & Florin Purice - Am cel mai bun motiv
 Autor: www.hmanele.blogspot.com

PRINTESA DE AUR & LUIGY – KISS ME BABY

Posted: 20 Dec 2011 08:22 AM PST

PRINTESA DE AUR & LUIGY – KISS ME BABY
 Autor: www.hmanele.blogspot.com

About Author

Advertisement

Trimiteți un comentariu

 
Top