sorin sorin Author
Title: Cele mai tari stiri
Author: sorin
Rating 5 of 5 Des:
Cele mai tari stiri The Darkest Hour Ia sa vedem ma ia vantu O-Zone - Dragostea Din Tei The Dark Knight Rises tr...

Cele mai tari stiri


The Darkest Hour

Posted: 14 Dec 2011 11:16 AM PST

La Moscova, cinci tineri duce taxa împotriva unei rase extraterestre care au atacat Pământul, prin intermediul nostru de alimentare.

The Darkest Hour film, The Darkest Hour, Emile Hirsch,Olivia Thirlby, Chris Gorak, Timur Bekmambetov, Science Fiction, Trailers, Action, Trailer,

Genu filmului:  Action, Horror,  Sci-Fi

Premiera in Romania 13.01.2012

Ia sa vedem ma ia vantu

Posted: 14 Dec 2011 10:56 AM PST

Ia sa vedem ma ia vantu

O-Zone - Dragostea Din Tei

Posted: 14 Dec 2011 10:46 AM PST

O-Zone - Dragostea Din Tei Simţit vreodată bucuria de a pilota un avion?
Sau cum despre înregistrarea un hit? O-Zone nu atât în ​​videoclipul pentru piesa lor molipsitor, grafice care încorporează desene animate şi un obicei O-Zone jet.


 Ne-am doar doar o privire la O-Zone în căldură a procesului artistic, dar care demonstrează că acestea sunt la fel de confortabil în studio în care acestea sunt dansează pe aripa unui avion care zboară.

The Dark Knight Rises trailer 2012

Posted: 14 Dec 2011 10:42 AM PST

Christian Bale în Batman se întoarce pentru a lupta Tom Hardy ca Bane şi Anne Hathaway în Catwoman. The Dark Knight Rises
Gen: Actiune,Crima , Drama

Distributie: Christian Bale, Joseph Gordon-Levitt, Gary Oldman, Liam Neeson, Morgan Freeman, Michael Caine, Tom Hardy, Anne Hathaway


 Scriitor: Bob Kane, Christopher Nolan

Unguru' Bulan - Vrajitoarele Reloaded (14 dec 2011)

Posted: 14 Dec 2011 10:33 AM PST

Unguru' Bulan - Vrajitoarele Reloaded (14 dec 2011)

De ce Hagi este cel mai mare fotbalist roman!

Posted: 14 Dec 2011 10:31 AM PST

De ce Hagi este cel mai mare fotbalist roman! Hagi si-a demonstrat calitatile in meciul de ieri dintre "Prietenii lui Zidane" si Old De ce Hagi este cel mai mare fotbalist roman!

Tocilarul distruge spiritul Craciunului

Posted: 14 Dec 2011 10:27 AM PST

Tocilarul distruge spiritul Craciunului,, Daca omul munceste, ce aveti voi cu el? :))

Asa se cumpara bere in Rusia

Posted: 14 Dec 2011 10:24 AM PST

Asa se cumpara bere in Rusia...
 Si-au batut joc de vanzatoare

Vine valul si-l ia pe prost

Posted: 14 Dec 2011 10:18 AM PST

Vine valul si-l ia pe prost

Cum reactioneaza copii cand primesc cadouri de doi bani?

Posted: 14 Dec 2011 10:15 AM PST

Cum reactioneaza copii cand primesc cadouri de doi bani?

Copilasii mei

Posted: 14 Dec 2011 10:13 AM PST

O rusoaica planta marijuana in spatele casei. Politia i-a taiat fericirea

Vezi mai multe din

Abduction (2011) film online full

Posted: 13 Dec 2011 11:20 AM PST

Abduction
Un thriller centrat pe un tânăr care îşi propune să descopere adevărul despre viaţa lui după ce a constatat fotografia lui copil pe un site de persoane dispărute.















Abduction (2011) trailer film

Abduction online cu subtirare in romana

About Author

Advertisement

Trimiteți un comentariu

 
Top